Wilt u de klantenservice van Philips even spreken?

Philips klantenservice | via Telefoonnummer 0900-0700

De klantenservice van Philips is eenvoudig te bereiken als u eens kijkt op onze overzichtelijke website: deklantenservice.nl. We voorzien u graag van alle informatie die u nodig hebt om snel de klantenservice van Philips te spreken. Wilt u hen via de sociale media aanspreken? Dan is dat mogelijk door hen bijvoorbeeld openbaar een berichtje te sturen via Twitter. Gaat het om gevoelige gegevens of vragen? Stel dan uw vraag met Facebook Messenger. Op de website van de klantenservice van Philips kunt u hen tijdens kantooruren via de ingebouwde chatfunctie aanspreken. Maar de meeste mensen prefereren naast het versturen van een e-mail de telefoon. Of beter gezegd: de smartphone. Daarom prijken hun nummers op onze site en vindt u tevens een ander nummer, de onze. Bel voor slechts 90 eurocent per minuut met de Klantenservice en laat u direct zonder extra kosten doorverbinden met de afdeling van de klantenservice van Philips die u uiteindelijk moet spreken. Doet u dat niet en belt u direct met de klantenservice van Philips? Dan betaalt u wellicht aanvankelijk iets minder geld. Maar u komt dan in een wirwar van keuzemenu’s terecht. Er is wellicht een lange wachtrij en u wordt door telefoonmedewerkers van het kastje naar de muur gestuurd. Niet erg fijn om lang naar die vervelende muziek te moeten luisteren terwijl een stem u om de 30 seconden laat weten hoeveel minuten u nog moet wachten. We willen niet per definitie stellen dat de wachttijden bij de klantenservice van Philips erg lang zijn, wel weten wij uit ervaring dat bij dergelijke grote concerns de wachttijden op drukke tijden uren kunnen bedragen. Daarom raden we het uiteraard aan om u direct te laten doorverbinden.

We verbinden u snel door met de klantenservice van Philips

Een andere optie is het doorlezen van dit keuzemenu. Die hebben we namelijk compleet uitgeschreven op de pagina over deze elektronicagigant. Lees deze tekst aandachtig door en schrijf de verschillende nummers op een briefje. Na het intoetsen van het telefoonnummer van de klantenservice van Philips kunt u zich namelijk direct laten doorverbinden door deze code in te toetsen. U hoeft het bandje verder niet af te luisteren. En dat scheelt erg veel tijd en irritaties, ook al zult u vervolgens tijdens een drukke periode enkele minuten moeten wachten. Een product van Philips in elkaar zetten kan nog behoorlijk lastig zijn. Misschien niet zo moeilijk als de meubels van bijvoorbeeld de Ikea, maar toch zodanig dat u wellicht met uw handen in het haar zit. Als u de specialistische hulp van de juiste afdeling van de klantenservice van Philips belt of mailt, dan zult u snel de hulp kunnen vinden die u nodig hebt om bijvoorbeeld een stereo-installatie goed in te stellen. Hebt u bijvoorbeeld een versterker gekocht maar is elektronica niet uw sterkste kant? Schakel dan even wat hulp in zodat u zowel uw televisie, radio, elpeespeler, console en dvd-speler kunt aansluiten op deze versterker. Dan kunt u via elk apparaat genieten van uw surround-systeem.

Vindt het bedrijf binnen enkele seconden

Naast de klantenservice van Philips wilt u wellicht in de toekomst even iets vragen aan uw verzekeraar, aan een bouwmarkt bij u in de buurt of aan een overheidsorgaan. Dan is het wederom verstandig om onze website er bij te pakken. Want ook van deze bedrijven, diensten en instellingen bieden we u een overzicht van hun:

  • keuzemenu’s,
  • hun nummers, e-mailadressen en overige contactgegevens,
  • en een korte geschiedenis over deze bedrijven.

Lees meer…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn